2008. július 8., kedd

Szergej Lukjanyenko: Alkonyi őrség


Jelen szöveg a Fény ügye
szempontjából érdektelen.
Éjszakai Őrség

Jelen szöveg a Setét ügye
szempontjából érdektelen.
Nappali Őrség
És igen, harmadszor is Őrségek!


Valaki felfedte egy embernek a Másfélék létezését. Ez még nem olyan nagy baj. De megígérte neki, hogy valódi Másfélévé változtatja. Nem vámpírrá, nem alakváltóvá. Valódi Másfélévé. Mindkét Őrség és az Inkvizíció is névtelen levelet kap, de ki az, aki tudja az Inkvizíció címét?...
A közös vizsgálat során felbukkanni látszik egy mitikus, réges-régen elveszett ereklye, egy hihetetlenül erős Setét boszorkány, aki mégis mintha a Fénynek segítene, s a régi barátok sem azok, akiknek hittük őket.
Másrészről új karakterek is bekerülnek a történetbe, valamint felhangzik a következő, rendkívül változatos szöveggel bíró dal, persze nem komolyan veendő dologként:

,,Már régen nem ontottam ki emberbélt,
Emberbélt már réges-rég nem ontottam ki.
És csak most vettem észre, nem is oly rég,
Hogy emberbélt réges-rég nem ontottam ki.
Pedig megesett, hogy ontottam ki emberbélt,
Köztünk a legkülönbül én ontottam ki,
Mindünkért helyt állva ontottam az emberbélt,
Mindünk helyett az emberbélt magam ontottam ki.


Megesik most is néha, hogy ontok emberbélt,
De nem mint régen, most más egészen,
Egészen más, ha ontok emberbélt,
Már sosem ontok úgy, mint valaha régen..."


Hát erre kíváncsi leszek filmen...


Kiadó:Ulpius-ház (Galaktika Fantasztikus Könyvek sorozat)
Kiadási év: 2008.
Eredeti cím: Szumerecsnüj dozor
Fordító(k): Weisz Györgyi

Oldalszám: 380





0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése