2008. december 30., kedd

J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz Serlege

Nem új, nem is ismeretlen, mégis megvan az oka, hogy miért olvastam el sokadjára is el ezt a könyvet: éppen unatkoztam és nem volt nálam semmi egyéb és a mobilomon is csak a nem olyan régen olvasott Durrell-könyvek, meg egy-két novella, ez volt az egyetlen viszonylag hosszabb, és több, mint fél éve olvasott dolog.
Így hát ismét belefogtam az ifjú varázsló negyedik kalandjába, a filmet is láttam mostanában, tehát még összehasonlításnak is jó volt, hogy mennyire elrontották a moziverziót és hogy átírták meg kihagyták stb., a könyv viszont még mindig jó, amikor nyolc éve karácsonykor ez a kötet volt az egyik ajándék, még aznap este elolvastam... Nem tudom mit írjak, mert ismertetni nem nagyon kell, elemezni meg nem szeretném, úgyhogy marad ilyen rövid ez a bejegyzés, csak említésképpen, hogy ilyen is volt.


Kiadó: Animus

Kiadási év: 2000
Eredeti cím: Harry Potter and the Goblet of Fire
Fordító: Tóth Tamás Boldizsár
Oldalszám: 675

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése